HOME / L'EMPRESA

L'EMPRESA

EMPRESA

01

QUI SOM

02

I + D + I QUALITAT

03

MEDIAMBIENT

01

02

03

01

# alfredo mesalles sa

QUI SOM

Alfredo Mesalles, S.A. (AMSA) és una empresa familiar dedicada al reciclatge de pneumàtics usats i productes de cautxú.

Fundada a Barcelona en 1945 per Manuel Mesalles Villanova. En 1975, el seu fill, Alfredo Mesalles Gil, li va succeir i actualment l’empresa està liderada per la tercera generació.

A partir de principis dels anys 90 es potencia la recollida integral de pneumàtics fora d’ús (NFU) i de desaprofitaments industrials de cautxú amb la finalitat de valorar-los al màxim, minimitzant així l’impacte ambiental.

# gestor autoritzat de residus

Des de 1995 AMSA està qualificada com a gestor autoritzat de residus en la seva seu central situada a Gavà.

En l’actualitat compta també amb diversos centres autoritzats per a la gestió de residus a Sant Boi de Llobregat i al Pont de Vilomara i Rocafort. A més, disposa d’un centre de distribució a Rubí.

En total sumen més de 30.000 m² situats tots ells a la província de Barcelona.

Amb l’experiència acumulada al llarg dels anys, AMSA cobreix la totalitat del cicle de reciclatge dels pneumàtics fora d’ús i dels productes de cautxú.

# capacitat de gestió

AMSA compta amb la capacitat per a gestionar més de 45.000 tones anuals de NFU i desaprofitaments de cautxú en la seva planta receptora situada al Pont de Vilomara i Rocafort, podent tractar NFU de qualsevol grandària.

En les instal·lacions de Sant Boi de Llobregat i Gavà, AMSA compta amb una capacitat de gestió pròxima a les 15.000 tones anuals.

A més, disposa d’una completa flota de vehicles per a adaptar-se a cada necessitat, així com un equip tècnic i humà a la seva disposició.

02

# innovació

I + D + I QUALITAT

Alfredo Mesalles, S. A. aplica una millora contínua dels seus processos productius amb l’objectiu de maximitzar la valorització dels residus gestionats al mínim cost mediambiental. Reciclem el 100% dels pneumàtics usats, ja sigui maximitzant la seva reutilització o bé reciclant els que no compleixen les exigències tècniques per al seu posterior ús com a matèria primera.

Hem liderat i participat en nombrosos projectes de millora de maquinària, en processos en col·laboració amb Administracions Públiques (Ministeri d’Indústria i medi ambient, Agència de Residus de Catalunya, CDTI, ENISA…) i amb entitats privades, sempre buscant la màxima eficiència i eficàcia en la gestió del residu.

# política de qualitat

Disposem de la certificació ISO 9001:2015 per als processos de valorització i fabricació.

Així mateix, comptem amb processos interns de verificació de qualitat abans de l’expedició del material fabricat.

Finalment, també comptem amb els processos exigits per la normativa respecte a l’aplicació de normes UNE en l’àmbit de la gestió i valorització de residus.